Salarisadministratie
Administratiekantoor KEI 2018
3814 VG Amersfoort
0623784575
K.v.K. 70255806
BTW 172172457.B.01
Becon 685409
Administratiekantoor KEI
Hogeweg 98
©
Heeft u als MKBer personeel in dienst dan dient u een salaris administratie bij te houden. Dit betekent dat u elke maand op een correcte manier
aangifte loonheffingen moet doen en de betalingen moet afdragen aan de Belastingdienst. Administratiekantoor KEI weet als geen ander dat het
voeren van een salaris administratie veel tijd voor u in beslag kan nemen. Daarnaast is het voeren van een salaris administratie specialistisch werk.
Deskundigheid op het gebied van wetgeving en fiscaliteit is een vereiste. Administratiekantoor KEI kan uw volledige salaris administratie
uitvoeren. Met mijn ervaring en deskundigheid kan ik u deze zorg ontnemen. Het enige dat u hoeft te doen is het tijdig aanleveren van
de salarismutaties. Administratiekantoor KEI zorgt dan voor een correcte en tijdige verwerking van de salarismutaties.
Administratiekantoor KEI
Een KEI van een administratiekantoor
Boekhouder
Boekhouder Amersfoort
Boekhouding
Boekhouding Amersfoort
Administratiekantoor
Administratiekantoor Amersfoort
Administratie
Administratie Amersfoort
Ondernemingsplan
Ondernemingsplan Amersfoort